Selasa, 4 Ogos 2009

SAJAK PAHLAWAN


Saya adalah MILITAN, FUNDAM ENTALIS, RADIKAL dan FANATIK AGAMA!


bila yg disebut MILITAN adalah,,
mereka yg membela Mujahidin dan kaum Muslimin,,
mereka yg membela Kesucian Agama dan Kehormatan Negara,,
maka, YA SAYA ADALAH SEORANG MILITAN!!

mengapa harus menjadi gentar bila dicop sebagai MILITAN,, bila pasukan kuffar dgn biadab melakukan tindak keperibinatangan kpd saudara-saudara kita tanpa belas kasihan secara terang-terangan di berbagai belahan dunia,,??!!!

bila yg disebut FUNDAMENTAL adalah,,
mereka yg melawan kekafiran dan berfikir ala liberal,,
mereka yg memusuhi pengikut dajjal,,
maka, YA SAYA ADALAH SEORANG FUNDAMENTAL!!

mengapa harus menjadi marah bila dicap sebagai FUNDAMENTAL,, kalau mereka yg idiot saja berani dgn lantang menamakan diri mereka liberal dgn topeng murahan sebagai intelektual, bahkan dgn kekafiran berfikirnya dgn lantang menghina 'ulama, menghina Rasul saw yg mulia bahkan ingin merobosii Alquran??!!!

bila yg disebut RADIKAL adalah,,
mereka yg berani melawan kemungkaran,,
mereka yg siap dgn Jihad Pemikiran sampai turun ke medan juang,,
maka, YA SAYA ADALAH SEORANG RADIKAL!!

mengapa harus menjadi pencundang bila dicap sebagai RADIKAL,, kalau orang-orang kafir dgn bongkaknya berani mencetuskan fiqh lintas agama yg terbantahkan secara mutlak dgn logika sihat apalagi dalil-dalil dlm agama,,??!!!

bila yg disebut FANATIK AGAMA adalah,,
mereka yg mencintai Alquran dan Assunnah,,
mereka yg mencuba belajar dan mengamalkannya,,
maka, YA SAYA ADALAH SEORANG FANATIK AGAMA!!

mengapa harus terlalu takut dicap sebagai FANATIK AGAMA,, bila para pendosa dgn bangga menjalani ladang-ladang bisnes kemaksiatan yg cabangnya dimana-mana,,??!!!

maka, inilah saya,,
saya adalah seorang MILITAN, FUNDAMENTAL, RADIKAL dan FANATIK AGAMA!!
adakah yg salah dgn saya??

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini